תא הסטודנטים לאנרגיות מתחדשות בטכניון מתרגש להזמינכם להרצאה האחרונה לסמסטר אביב תשפ"ו 😱🤩
איך אדריכלות יכולה לחסוך אנרגיה? 🌿🏗️⚡
אנו מזמינים אתכם להרצאה מרתקת עם פרופ"ח שני ברט, שתחשוף כיצד שילוב בין אדריכלות, מדעי החומרים, ביולוגיה וטכנולוגיות ייצור מתקדמות מאפשר לחשוב מחדש על המבנה העתידי – מבנה חסכוני יותר באנרגיה, בעל השפעה סביבתית מופחתת, ואף כזה התורם באופן פעיל לסביבה. 🌱
ההרצאה מיועדת לכל מי שמתעניין בקיימות, חדשנות ועתיד הערים – ואין צורך בידע מוקדם באדריכלות 🌳
הצטרפו אלינו כדי לראות איך תכנון חכם יכול להשפיע על איכות החיים של כולנו!
📅 תאריך: 14.07.26 (יום שלישי)
⏰ שעה: 13:15–14:30
📍 מיקום: הסלון של t:hub – מרכז היזמות והחדשנות בטכניון, בניין אולמן קומה 4
📌 ההשתתפות ללא עלות ובהרשמה מראש: https://luma.com/944g8vc9
מספר המקומות מוגבל – הקדימו להירשם!